.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رمضانی :پر شدن تمامی بیمارستان‌های آمل
رئیس شبکه بهداشت آمل از پر شدن تمامی بیمارستان‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، رمضانی رئیس شبکه بهداشت آمل با بیان اینکه سقف تمامی بیمارستان‌های آمل پر شده است، گفت: استان‌های دیگر که بحران اعلام کردند به ازای هر صد هزار نفر ۱۶ نفر بستری شدند ولی در استان ما بیش از ۳۰ نفر بستری می‌شوند.

او افزود: با توجه به سهل انگاری جامعه و رعایت نکردن شیوه نامه‌ها تعداد بیماران کرونایی بسیار زیاد شده و اگر نحوه بستری موقت انجام نمی‌شد بیمارستان‌های ما دچار بحران می‌شدند.

رئیس شبکه بهداشت آمل تنها راه مقابله با ویروس کرونا را رعایت شیوه نامه‌ها خواند و گفت: برای موج‌های بعدی واکسیناسیون را انجام می‌دهیم ولی در این موج تنها راه رعایت شیوه نامه‌ها است.

او واکسیناسیون را از سیاست‌های دولت در پیشگیری از بیماری کرونا خواند و افزود: از همه امکانات برای واکسیناسیون استفاده می‌کنیم، نه تنها ۵ مرکز تجمع واکسیناسیون داریم، بلکه همه مراکزبهداشت و درمان را موظف به خدمات واکسیناسیون کردیم.

رمضانی گفت: حدودا ۲۱ مرکز واکسیناسیون در شهرستان آمل داریم، ۵ مرکز تجمعی و مابقی مرکز بهداشت است.

او از واکسیناسیون ۱۴۰ هزار نفر در آمل خبر داد و افزود: ۲۰ هزار نفر از این تعداد مرحله دوم بودند و اگر واکسن موجود باشد، بین ۸ تا ۱۰ هزار دوز روزانه واکسن می‌زنیم.

رئیس اداره بهداشت با بیان اینکه هر زمان که رعایت شیوه نامه‌ها به زیر ۹۰ درصد رسید ما دچار مشکل شدیم، گفت: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی هم اکنون در کشور و همچنین آمل به زیر ۴۰ رسیده است.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.